Nattbesök

Eftersom min dotter kom in till stan med bussen från grannkommunen vid 23 igår och skulle börja igen kl 7 på samma ställe så sov hon över här. Tidigare på dagen frågade jag om hon ville ha mat när hon kom hit men nej nej hon skulle raka vägen till sängs. Vid 19 pratade jag med henne och då ville hon ha lite mat och sen gå och lägga sig. När hon kom hit så åt hon och satte sig vid datorn i någon timme. Eftersom datorn står i gästrummet där hon sover så gick jag och lade mig, just det, klockan var strax efter midnatt och jag gick och lade mig, kors i taket. Imorse när jag gick upp badade hela lägenheten i lampor. Vet inte om hon kanske försovit sig lite eller "glömt" att släcka dom. Matlådan fick hon med sig iallafall. Alltid trevligt att ha henne på besök. Hade jag haft pengar så hade jag hängt med henne på söndag, Erik Grönwall spelar tydligen där och hon ska dit med sitt ex. Han skulle vara tvungen att ta kort på henne när hon posar med Erik *oh my god*, jag gissar på att hon inte kommer våga. Jag sätter ut det på bloggen om hon får ett sånt kort jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback