Måns Zelmerlöw kan bli ny Allsång på Skansenprogramledare

Efter 7 år vill SVT byta ut Anders Lundin som programledare för "Allsång på skansen" mot någon annan. Det är nog helt rätt för dom gånger jag har tittat andra år (har inte sett på teve sen Victoria och Daniel gifte sig) så tycker jag inte riktigt Anders hör hemma där. Han har ingen inlevelse i det han sjunger, kanske för att han egentligen inte sjunger.

Måns Zelmerlöw är ett hett namn och han har tydligen blivit tillfrågad redan och han skulle säkert tacka ja så japp dags att byta ut Anders Lundin alltså.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anette

Tycker Anders har varit helt ok utan de sista åren, då har han blivit fånigt tråkig. Ja MumsMums vore ju kanon men jag läste någonstans att Håkan Hellström var en kandidat oxå och då ska jag j..lar inte titta på ett enda program till!

Puss partystumpan ;)

2010-07-19 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback