Aj aj

Att slinta med rakhyveln på benet är inte bara dumt, det gör ont också och slinter man så det blir ett djupt jack och inget plåster har hemma så funkar toapapper och silvertejp skitbra!

 

Ni som har läst min blogg länge vet att jag har utslag överallt på benen men på smalbenen har dom inte varit så här fina på 18 år. Ljusbehandlingen har verkligen gjort susen och det är jag väldigt glad över. Tänk om dom få som fått se mina smalben under dom här 18 år (har nog inte kontakt med någon av dom) fick se dom nu, dom skulle vråla av glädje. Hade jag vetat att dom skulle ha blivit bättre så hade jag fotat innan jag började med ljusbehandlingen och alla salvor så ni andra fick se skillnaden. Den är fantastisk!

 

 


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Du gillar silvertejp alltså ;-)

Det måste vara underbart att du då har hittat något som hjälper.

2010-06-24 @ 11:38:45
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Du skulle se hur jag kan se ut ibland när jag rakat mig på huvudet. Om man är lite oförsiktig med nya blad så kan man blöda ganska rejält. Ordet "avskalad" funkar fint på mig vissa dagar :P

2010-06-24 @ 13:50:36
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback