Energiknippe

Jag vaknade 4.30 imorse. Det är ju några timmar sen om man säger så. Jag vaknade av att Nogger hoppade på väggen och pep för glatta livet. Jag undrade vad hon höll på med och hon svarade att hon hade så mycket energi nu, det var inte sant så mycket energi hon hade, energi som har blivit sparad medan hon mådde piss i dagarna 2. Hon studsade mot väggarna så jag gick upp. Hon fortsatte med att springa fram och tillbaka i lägenheten, hon brydde sig inte om att Iza kom efter och försökte skrämma henne med sitt fräsande. Hon tog bara upp tassen och vrålade:

Nogger: -Talk to the hand tönt!

Iza såg förvånad ut och lommade iväg och hade just tappat sin makt.

2 timmar senare lägger sig Nogger i min säng, drar täcket över huvudet och somnar och här sitter jag och kan inte somna om. Jag är i klass med ammande mammor just nu känns det som bara att mina tuttar inte är sprängfyllda.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är inte lätt när det är svårt.

Så där gör mina ungar med vaknar tidigt lever rövare. Jag går upp och kommer inte kunna somna om men dem gör det S



Kram på dig tjejen

2010-06-02 @ 07:34:17
URL: http://blogg.mustica.se/
Postat av: Malin

Tycker Nogger verkar vara en cooling! Fast det kanske är för att det inte är jag som blir väckt så där tidigt...

2010-06-02 @ 19:32:20
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback