Lagom är bäst -för kroppen

Sedan jag fick gå från mitt fd arbete för 1.5 år sen och med en ond rygg och två onda fötter har jag gått upp massor i vikt, det är ju inte hälsosamt såklart. Nu har jag fått tillbaka min cykel för att försöka gå ner i vikt för jag själv mår inte bra av att vara större.

Donna Simpson däremot, hennes mål är att bli världens fetaste. Idag äter hon 17000 kalorier om dagen. Hon tycker att ju större man är desto sexigare är man. Naturligtvis får man se ut som man vill men vill man dö i förtid så är ju detta är väldigt bra sätt att göra det på. Lagom är bäst för kroppen helt klart.






Kommentarer
Postat av: Hillevi

Snacka om långsamt självmord! Fast det kanske inte kommer att ta så lång tid trots allt... Sorgligt, tycker jag.

2010-06-10 @ 20:27:09
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Chris

Helt sjukt, hur kan man fundera gör sånt?? Plus bastarden make som tillåta det...

2010-06-11 @ 12:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback