Yeah jag kan somna om

Kl 4.55 imorse vaknade jag och höll på att klia ihjäl mig. Jag gick upp och in i duschen. Svalkade av mig, smörjde in mig med en salva jag fick från hudmottagningen igår som svalkar. Somnade kl 6 igen.

Kl 8 vaknade jag igen av att mobilen ringde. Det var min dotter som satt på ett pendeltåg och just då hörde jag "Flemingsberg, Flemingsberg nästa". Jag låg och sov och hon ursäktade sig att hon ringde och väckte mig. Jag somnade om faktiskt, det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Jag vaknade kl 10 igen.

Hon ringde nyss och varför hon ringde var för att hon bara skulle tala om att hon nu åkte igenom Flemingsberg där jag brukade hoppa av när jag var hos mitt ex som bor i närheten. Fin upplysning...eller inte.

Dom står just nu i kön till Idol för hennes kompis/ex ska på audition däruppe idag. Det var svinkallt och mulet så hon kunde inte prata så länge. Det lär bli en lång dag för dom både helt klart. Men vi håller väl tummarna eller hur?

Heja heja Calle, heja Calle, heja Calle! *Viftar med en banderoll med samma text*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback