Osså snöar det igen då

Ja men godmorgon då, eller ja, god och god förresten, det snöar ute! Visst det är den 9 november och det ska väl snöa nu men jag vill inte ha snö, snön kan hoppa på ett plan och åka till Afrika så dom barnen kan få lite kul om dom nu inte tror att jorden är på väg att gå under när dom ser nåt vitt falla från himlen och att det är kallt och alla afrikaner springer omkring och skriker att slutet snart är nära.

I går funkade min volymknapp på mobilen igen, idag gör den inte det. Detta är lite som knappsatserna på Electrolux kyl och frys, hur jag vet det? Ja va fan jag jobbade med det i 4.5 år!

Tisdag idag mina vänner, det är det varje vecka men tisdagar är lite tråkigare varför vet jag inte.

Hur har er tisdag börjat?



Kommentarer
Postat av: charoline

tisdagen började toppen med ett stort leende av lilla mini och en "jag kommer sakna dig mamma" från den större innan han gick till förskolan ^^, men hade jag vaknat av att det snöade ute hade nog min tisdag blivit piss. här regnar det bara. inte heller kul, men inte så värst hemskt. de blir ju inte vitt på marken iaf :P

2010-11-09 @ 09:58:22
URL: http://charolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback