Perverst med Hello Kitty i muttan?

Asså, fantasin verkar ju aldrig ta slut för dom som tillverkar dildosar. Ewa skickade mig en länk till en "sexleksakssida" och tyckte att en dildo var SÅ söt!

Här är den.

Visst tyckte jag den var söt...tills jag såg vilken del som skulle in "därnere". Det är Hello Kitty och nallebjörnen! Va? Asså detta ser ju ut som en barnleksak, en mick för småbarn för sjutton. Jag skulle bara vänta på att Hello Kitty skulle sjunga en cover på "Teddybjörnen Fredriksson" eller nåt. Tänk om den lossnar? Hur förklarar man det för läkaren på akuten? Jag tycker det är lite perverst faktiskt. Näe usch, jag skulle inte ens ta emot den om jag fick den gratis! Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Tess

Perverst!! Tycker jag!



Hello Kitty är för mig en barnfigur. Likt Cars, Barbie och sånt är Hello Kitty för små barn och inget man ska pilla sig i underredet med!

Nej, det där känns nästan lite "peddo-varning"...

2010-10-05 @ 23:09:43
Postat av: Jonna

Nej det är väl inte sent? Hon är mer eller mindre 4 månader nu. Palla kuta direkt från förlossningen till kyrkan :)

2010-10-06 @ 00:49:11
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Äh, så noga är det inte. Jag vet flera som döpt sina ungar när dom varit runt 1 år. Så jag tycker det här är bra ålder :p

2010-10-06 @ 00:54:51
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Linda

VA!!! Ska Hello Kitty med sällaksp in i f....n???

2010-10-06 @ 08:06:10
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall
Postat av: Linda

hmm finns det verkligen inget stopp?



Nej den där var faktiskt lite pervers jag håller med. Nog för att den hade vart skoj att ha som samlar objekt kanske men använda den. Nej aldrig. Håller mig till än så länge till min lilla rabbit istället.

2010-10-06 @ 09:37:28
URL: http://linda.mustica.se/
Postat av: simone

sv: Hahaha du skulle verkligen inte se ut som en vandrande kassler, du är inte tjock! Det är skillnad på tjcok och kurvor, men hörru.. vad är butch? Är jag efter? :P

2010-10-06 @ 12:10:44
URL: http://fattybom.se
Postat av: fröken gnu

Mmmmm...nja att peta in självaste hello Kitty i lajsan kan man ju inte tro är en direkt kittlande upplevelse! snarare rätt så avtändande, men varför inte ...fixa en med spiderman så kan det kanske blir lite action om inte annat, men vad vet jag !? nöjer mig ju med en lagom böjlig G punkts stimulerare som tar mig till höjderna ...men det e klart i form av en actionfigur vet man ju aldrig vart det kan bära hän.... tåls att tänka på...

2010-10-07 @ 23:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback