Ja då var det söndag igen då

Och vart tog den här helgen vägen då? Ingen aning men söndag har det gått över till nu iallafall.

Nu har jag iallafall kommit på vad jag jag ska önska mig av min familj. Snart är vintern här och då kan jag ju inte cykla så jag ska önska mig ett löpband som jag kan ha inne. Nej jag har inte råd att gå på gym, med min ekonomi funkar det inte. Jo kanske om jag äter nudlar varje dag i en månad och det kan jag få skörbjugg av så nej tack.

Det skulle ju vara perfekt och glo på tv samtidigt som jag går på det där och samtidigt gå ner massa i vikt och kalorierna flyger åt helvete. Ska försöka få med mig Iza också, det kan behövas. Det finns ju begagnade och billiga på blocket så det ska jag minsann önska mig och hoppas att dom tycker det är en lika bra idé så fan ta dom om jag får nåt jag inte önskar mig. Finns väl inget värre. Typ ett kuvert med en miljon i eller nåt. Det är ett löpband jag vill ha för helvete. Läser du detta min dotter så vet du det nu! Mamma vill inte vara ett fetto mer. FettoSune vill bli FinikroppenSune, japp! Annars bygger jag ett för hand och så får du komma hit och veva för hand!



Behöver ju inte vara en sån här dyr, finns mycket billigare och mindre avancerad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback