Samtal med Nogger

Jag låg i sängen och tittade på film när Nogger hoppade upp och som vanligt kom hon upp och skulle pussa mig på munnen men denna gång backade hon och utbrast:

-Men fy helvete matte så du stinker ur käften! Vad har du ätit, harlortar eller??!

Jag tittade på henne och skrattade lite och svarade:

-Näe det är nog ångor av alkohol från igår.

Nogger grimaserade, låtsas köra ner två fingrar i halsen på sig och fortsatte:
-Kan du vara så gullig och sluta med att dricka sån skit så man slipper och spy tack! Förresten, vad gjorde du ute i regnet utanför porten inatt? Jag såg dig allt och du var då fan inte ensam!

Jag fortsatte att titta på film men svarade:

-En kompis som ville se vart jag bor, han har aldrig varit här förut.

Nogger gjorde flörtgester med ögonbrynen och gjorde pussljud.

-Du är ju knäpp, jag gillar bara tjejer vet du, sa jag.

Nogger fortsatte att åma sig och låtsas krama och pussa nån osynlig figur. Iza tittade på Nogger och fällde kommentaren:

-Dream on Nogger, det där lär du aldrig i hela ditt liv få hålla på med så lägg av.

Jag tittade på Iza och svarade i Noggers ställe:

-Näe och hon lär inte vara ensam om det.

Nogger la sig på rygg och asgarvade sen spelade dom plockipinn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback