Jag tog mig inte till brasan

Hela dan har det varit skitvarmt, sen tog Ewa mig på chatten på FB och skrev att det regnar i en grannkommun och var svart i en annan, jag tittade ut och fick se att det var sketmulet. Syrran ringde och sa att jag skulle infinna mig nedanför för att ta emot ett busskort som ska aktiveras senast idag och sen kan man åka i hela Västra Götaland i två veckor helt gratis, synd att jag inga pengar har för det är ju inte så där göttans att åka ner till götet och inga pengar har liksom. I alla fall så gick jag ut i shorts och t-shirt och höll på att frysa ihjäl. Det var inte varmt för fem öre längre! Väntade på att det skulle falla stora isblock, isbjörnar och annat som har med is att göra från himlen.

Ewa och jag bestämde oss för att skita i brasan och min mage är inte hundra heller efter pizzan så det blir till att cykla järnet till stationen och aktivera busskortet och cykla lika fort tillbaka hem för att värma mig.

Skitväder på valborg...som vanligt!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaha, så du håller till i Västra Götaland.....det gör jag med....fast det vet du väl redan.....med din ip nummer kontroll räknar grunka..... :)

2011-05-01 @ 16:53:48
Postat av: Sune...the girl

Sv till Åsa: Japp det gör jag men lite längre från dig om nu min räknare stämmer..det står Floda på dig ;)

2011-05-01 @ 17:03:40
Postat av: Åsa

Haha.....fel!! :)

2011-05-01 @ 18:36:42
Postat av: Sune...the girl

Svar till Åsa: Hepp då är det la Lerum då :) Nånstans runt omkring Floda är det i alla fall då ;)

2011-05-01 @ 19:34:27
Postat av: Åsa

Tja, med en fel marginal på 2.5 - 3 mil så......ungefär. :)

2011-05-05 @ 21:26:19
Postat av: Sune...the girl

Sv till Åsa: Okej men då är det en bra bit mellan oss ändå då ;)

2011-05-05 @ 21:38:01
Postat av: Åsa

Jag har några gissningar på var du håller till....Mariestad ( tips från en kompis), Lidköping eller Vänersborg.

2011-05-05 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback