Valborg

Igår gick jag och la mig innan spökena ens fått på sina kedjor, jag var skittrött! Jag vaknade runt 6 men tvingade mig till att somna om och jag sov till kl 8, utvilad! Yeeees liksom, när hände det senast? Ja det var ju ett tag sen och det händer inte så ofta så denna dagen får man ta vara på.

Ute skiner solen och den är nog här för att stanna idag. Då slipper dom kasta in bensinbomber i brasan eller stå med hårfön för att få grenarna att bli torra, underbart ju!

Idag var jag med om nåt som jag säkert inte varit med om förut, när jag öppnade sovrumsdörren så var INGEN av katterna  vaken, ingen Nogger som varken låg PÅ hallmattan eller under den. Inte vet jag när dom gick och la sig men dom får skylla sig själva. På nätterna ska man sova och inte busa! Ja om det inte gäller mig såklart.

Ja det var väl allt för nu, återkommer med bilder av brasan, ja dom av grenar alltså.

Trevlig Valborg på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback