Klantarsle!

Imorse 8.30 kom min dotter och hämtade mig för att vi skulle till grannstaden och släppa av henne. Hon åker med sin brukare till Spanien som jag skrivit om tidigare.

Jag tog bilen tillbaka och passade på att hämta ut tågbiljetterna samtidigt. Dom hade inga vanliga kuvert att lägga dom i. Men detta passade ju skitbra!

Eftersom jag fick biljetterna av mina underbara vänner.

 

Nu när jag skulle fota biljetterna fick jag se: 1 UNGDOM! Wtf?! Jodå då hade jag i all iver och chocken på nåt jävla sätt prickat i ungdom 20-25 år. Som tur var tittade jag på dom idag alltså. Jag slängde mig på mobilen och ringde upp SJ, jag förklarade min klantighet och visste väl inte hur dom skulle bemöta det. Efter många och men måste jag nu köpa nya biljetter för att få alla pengar tillbaka från dom gamla MEN det kan dröja 3-4 veckor innan jag får dom och biljetterna var ju dyrare än dom gamla såklart. Hej nudelmånad! Men hade jag inte bokat ny resa så hade jag inte fått ett öre tillbaka så det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas jag får pengarna om 2 veckor eller nåt för jag har absolut inte råd med nya biljetter egentligen men jag ville verkligen inte göra mina vänner som ställde upp så fantastiskt för mig så jag kunde resa besvikna. Och jag och Jenny vill ju så himla gärna ses nu när vi sett fram emot det.

Jag är ett klantarsle, jag är ett klantarsle, jag är ett klantarsle...sa jag att jag är ett klantarsle? GUD så bra!

 


Kommentarer
Postat av: isa

SJ's resebutik! Har ni någon sån? Jag har gjort samma grej otaliga gånger, fast åt andra hållet s.a.s, och kundtjänsten över telefon är helt värdelös. Däremot har dom hjälpt mig omgående inne på butiken, trots att jag ska ha pengar tillbaka. Inget tjaffs även fast jag alltid köper icke ombokningsbara biljetter. Testa :D

2011-08-27 @ 14:28:49
Postat av: Sune...the girl

Jag har redan skickat iväg biljetterna och näe tyvärr så har vi inget SJ resebutik i den här hålan :(

2011-08-27 @ 16:24:18
Postat av: isa

Åh, piss! Hoppas att det löser sig i alla fall, vill se massa glada blogginlägg nästa helg!

2011-08-27 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback