Seg och trist dag

Ja idag har det varit som rubriken lyder. Jag vaknade alldeles för tidigt, Nogger hade hittat ett papper på bänken som hon rivit och bitit i tusen bitar i hallen, tydligen tyckt att tapeten i vardagsrummet var nåt groteskt ful att hon bitit loss flera bitar och såg helt oförstående ut när jag undrade varför hon hade gjort så. Återigen en tass som helt oskyldigt smekte mattfransarna.

Har i och för sig fått lite sms som gjort mig glad, alltid nåt. Jag var på ICA och handlade kattmat, det var gott, fastnade i tänderna dock. Legat på rygg och pillat...tittat på film menar jag.

Det var länge sen som jag tyckte att dagarna segade sig fram, veckorna brukar gå i samma takt som X2000, ja alla resenärer som åkte i den stränga kylan för ett tag sen med SJ håller säkert inte med mig men tänk på X2000 en sommardag så vet ni vad jag pratar om. Men just idag, just denna onsdag, denna lilla pattarklappardagen går det förjävla långsamt.

Hoppas att jag somnar tidigt ikväll så det blir torsdag nån jävla gång!

Ja nu vet ni. Vad har ni gjort hittills?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback