Men va fan

Igår kom det ett paket på posten som min dotter skulle ha. Hon ville att jag skulle buda på en Hello Kitty mp3 på Tradera åt henne, jag vann och igår kom den alltså. MEN dottern sa att det inte var med en USB-kontakt men det såg jag inte nåt men igår kväll när jag skulle slänga den lilla påsen mp3:n kom i så såg jag en sketen liten USB-kontakt som hade fastnat i tejpen, jag hade räknat med att den skulle ha sladd för bövelen! Jag smsade dottern och sa att den fanns visst med så hon frågade om vi kunde gå halva vägen var så hon kunde få den så det skulle bli ICA. Klockan 10 skulle vi träffas.

Jag vaknade 8.20 av att min blåsa var överfull och lite till, jag hade ställt klockan på 8.40 så det blev tidigare alltså. Jag gick in och duschade och gjorde mig i ordning. 9.31 fick jag ett sms av dottern att hon skulle höra av sig om usb-kontakten, hon var tvungen att sova lite till, eh jaha! Här har jag fixat med papiljotter i håret, målat naglarna, böjt ögonfransarna, lagt håret och... näe ni trodde inte på det nej, näe okej så var det kanske inte men jag var förberedd på att snart få gå!

Jäfla särring!


Kommentarer
Postat av: Jess

va söt den är, är lite sugen själv (om det är den som liknar en iPod)

2011-01-28 @ 10:48:50
URL: http://finest.se/Jess666

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback