Mobilt bredband

Jag har testat mobilt bredband förut och tyckt att det suger aparsle men nu verkar jag ha fått tag på ett väldigt bra. Hade jag inte vetat om att jag har en "dongel" så hade jag aldrig gissat på att det är det jag kör med på nätet. Många säger att det hackar om man ser klipp, filmer eller spelar. Det har inte jag märkt av, tvärtom faktiskt. Det är bättre än mitt fasta nät, eller ja, det har nog inte så mycket med mitt nät att göra då jag har ett ramminne som är från 1800-talet vad det verkar men det här är grejer det. Eftersom det var det erbjudandet jag tog just för att få en laptop utan att behöva betala allt på en gång så fick jag ju inte välja mobilt bredband och detta är Telenor och this is the shit!

Så funderar ni på vad ni ska ha för mobilt bredband så hoppa på Telenor vet ja! Nu kanske det finns olika att välja på även om det är från samma operatör men jag har 3 G i allafall.



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ja, det är bra, och det enda som inte har något tak på mängden gig. :-)

2011-01-11 @ 17:41:46
URL: http://namligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback