Nyårsfesten

...Och 20 timmar senare kom jag hem från festen. Ja jösses vilken fest. Jag blev nog inte onykter förrän efter tolvslaget, vad jag drack efter tolv? Captain Morgan med cola innan det drack jag 5 öl och en cider men det var inte förrän den där Morgan kom ner i min strupe som jag kände nåt. Vi åt ju en del innan, det var nog det.


Alla luktade räkor om fingrarna och då hade vi ändå inte pillat varann mellan benen. Men Ewa hade ett tips till hur räkdoft försvinner. Man doppar fingrarna i citron så vi hade två skålar med citronvatten och det funkade ju.
Gott var det och alla blev mätta.



Anneli ramlade inne på krogen vi brukar hänga på för några veckor sen och har nu en bruten arm så i 2.5 vecka till ska hon ha armen i gips. Man ska skriva på gipset tyckte hon men vi skrev på skyddet istället och jag hade ingen fantasi så jag skrev samma som Ewa.



Ja Anneli är hon med gipset...ja ifall ni undrar alltså. Den andra är Madde. Madde gick hem nångång runt 2 tror vi för hon skulle hem till sin pappa och hämta sina hundar. Vi andra festade vidare och somnade väl runt  7 imorse. Jag och Anneli sov över hos Ewa. Kl 11 vaknade jag igen och då vaknade alla andra också, då åt vi samma mat som kvällen innan fast bakis då.

Jag är bara hemma några timmar för ikväll blir det fest igen. På´t igen bara! Krogen blir det. Anneli som bor lite utanför stan stannade kvar hos Ewa. Båda sover la nu några timmar och jag ska väl också ta och sova en stund.
Kul var det och helt underbara människor. Tack för en kul nyårsafton töser! <3



Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Aj stackars Annelie. Typsikt med bruten arm mitt i det nya året=(

Hon har en dotter som heter teres så vitt jag vet? det stämmer va?



Gott nytt år!

2011-01-02 @ 04:14:18
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback