Piss-Peter, Agneta Sjödins nya kärlek

Ja vem i herrans namn kan någonsin glömma Peter Svensson från Big Brother, killen som var så dyngrak att han ställde sig på huk för att pissa på mattan inne i huset medan hans medtävlande vad han nu hette skrattande sa att han var äcklig och att man inte kan pissa på mattan. Peter som var totalt väck i huvudet tittade bara på honom och sa typ bara.. men ååh.

Ja det är detta han kommer bli ihågkommen för resten av hans liv. Ja och nu är han tillsammans med Agneta Sjödin och det kommer han väl också bli ihågkommen för såklart. Dom fick kontakt via Facebook och pratade där i några månader och träffades sen strax efter nyår. Dom har gemensamma vänner så dom har träffats förut men aldrig pratat.

Peter behöver inte skämmas för sitt beteende i huset för det var den bästa säsongen ever! "You´re a gubbe!"


Nej det är inte jag som har tagit kortet men jag har lånat det





Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

Han är fetsnygg!!! Jag gillar!!!!! Fast hade hellre tagit honom själv.

2011-01-24 @ 11:44:27
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

men sune!!! klart jag har sett det!!!! jag kommer till och med ihåg tuttifrutti... och första säsongen när hon angelica vann bb (plus hennes uttalande om att hon skulle fylla en svart sopsäck med kondomer och sexleksaker till sina barn). jag kommer ihåg bb's- första par, paula och(?) jag har asbra minne! iaf fotografiskt :P



ja han pissar på väskan o mattan och den där fula snubben asgarvar..:P

2011-01-24 @ 11:57:56
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

hahaha JO HAN ÄR JU ASFUL!!! och ullrika, hennes garv.... annoying vissa lägen. men hon var väl för övrigt en rolig prick.

2011-01-24 @ 12:05:03
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Martina

Åh gamla goda Big Brother-tider!

När var det nya säsongen skulle börja?!

2011-01-26 @ 22:55:48
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback