Så fort du vänder ryggen till

Jag hade min laptop på skrivbordet, öppen och jag själv stod och lagade mat i köket, efter 2 minuter gick jag in till sovrummet igen för att sätta mig nån minut vid datorn. Den här gången var det inte Nogger som hade varit busig utan Iza, hon satt bredvid laptopen och hade nog försökt få nån slags hjälp.


 

Jag har ringat in med svart om ni ser hur många fönster hon fått upp, om inte....

 

Ja precis, 43 fönster! Och ingen hjälp fick hon heller. Jag har fortfarande en del av datorn inplastad, eller ja, den VAR inplastad på fler ställen än den är nu, hon tyckte inte det skulle vara plast på dom ställen jag ville. Sa jag att det är som om jag har två småbarn hemma? Nu vet ni!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Det är klart att de också vill vara med och skriva :-)

2011-01-20 @ 00:38:56
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Hillevi

Hon kanske vill hitta sig en liten dejt?

2011-01-20 @ 09:34:41
URL: http://namligen.blogg.se/
Postat av: Martina

Här är det dottern som smyger fram till datorn och trycker och pillar.

Ibland är ljudet på max i stället för det vanliga låga så öronen nästintill spricker när man ska lyssna på något och ibland pillar hon så dant så datorn stänger av sig och man får vänta en evighet när den ska startas igen för att den stängts av på fel sätt och måste kolla igenom varenda liten jävla fil...suck...

2011-01-20 @ 16:25:55
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback