Woho

Så skriver jag det första inlägget på laptopen då. Det är min nya kärlek. Fan va nice den är. Mycket mer prestanda än den stationära och segar ingenting eller hackar vid onlinespel. Tangenterna är hur grymma som helst, lätta och tysta. Jag började med att installera massa grejer dom första 2 timmarna.

Det enda jag inte gillar riktigt är att batteritiden suger verkligen getarsle. Två timmar så är det dags att ladda igen. Plus att det nya msn 11 är installerat och det suger verkligen också. Jag försökte att avinstallera det, ja hela 3 gånger men det hänger kvar och innan jag fått bort det kan jag inte installera en annan version.

Det var länge sen jag låg så mycket på rygg som jag gjort idag. Jag har legat i sängen och nu i soffan. Men det är otroligt skönt att slippa sitta på en och samma stol hele tin. Jag tror inte att jag kommer ha några problem att somna inatt, sov ju inte mycket inatt och har haft fullt upp hela dan. Håll tummarna för att det går för sig för min kropp att sova om ett tag.

Min nya kärlek Acer Aspire 5551, fortfarande inplastad lite här och där.

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: mammatezzan

vad härligt, nu kan du sitta och blogga elr göra annat var du än behagar =))

2011-01-10 @ 23:35:55
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback