Rajtantajtan ikväll

Ikväll blir det All in igen. Jajjemensan, jag och Ewa ska ut och slå klackarna i taket. Vi ska på Noice! För er som inte vet vilka det är så är det en grupp som var sketcoola på 80-talet. Lyssnade man på den gruppen var man åtahelvete skettuff. Jag lyssnade både på dom och Gyllene Tider så jag var väl lite medeltuff då kanske.

Noice är en grupp som Ewa JÄMT, jag upprepar..JÄMT sätter på på våra förfester. Spelar vi inte Noice så har hon antagligen däckat (nej okej hon däckar aldrig men ändå). Så ikväll ska vi se dom live. Det blir kaniners det ni!

Vi har varit ute på promenad och Ewa köpte ett orange linne så jag lär hitta henne därinne var så säkra, hur hon hittar mig? Jaaaa, finns det nån bs eller flata nånstans så är jag i närheten!

Ha en förbannat underbar fredagskväll för det ska vi ha!





Kommentarer
Postat av: Martina

Åh var det inte de som sjöng den där "En kväll i tunnelbanan..."?!

2011-03-25 @ 22:57:30
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback