Det fattas grejer! -POFF!-

Ja vem har inte varit med om att man köpt grejer på IKEA och man upptäcker att det fattas en skruv eller två och man förbannar länge och väl.

En del dom går lite längre, dom spränger IKEA-butiker istället. I går var det tre explosioner på tre olika butiker i Europa. Först Belgien, sen Nederländerna och sist Frankrike. Några var helt klart missnöjda. Inga personer skadades dock och det var ju bra.

Så jag uppmanar produkttillverkarna att läsa instruktioner om vad som ska skickas med och inte. Skicka gärna med en köttbulletallrik också så ligger ni på plussidan!

Och när jag ändå skriver om IKEA så tycker jag att det var väldigt dumt att ni slutade sälja RÖDA LACK-hyllor! Jag är mycket ledsen över det.

Ja det var väl allt för nu.



Kommentarer
Postat av: Britt

Det är väl interner på våra anstalter som skickar med diverse skruvar till möblerna...och bara för att jäklas med oss utanför murarna skickar de inte med allt?

2011-06-02 @ 16:36:40
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback