Det händer inte ofta men..

Det händer kanske en gång per år om ens det, idag ska det ske och jag får väl suga på den karamellen länge antar jag. Dottern smsade förut och frågade vad jag skulle göra ikväll. Jag smsade tillbaka och skrev som det var, jag skulle ha hit ett stort gäng killar och ha lite rajraj med dom men sen kom jag på att jag är ju flata så då fick jag smsa alla killar och säga återbud och sen hade jag helt plötsligt inget för mig.

Det blev istället bestämt att dottern skulle hit, vi ska äta lite gott och titta på ESC. Att hon kommer till mig en lördagskväll är alltså det som inte händer allt för ofta. Om hon tackade nej till en utekväll med polarna? Nej. Om hon fått nobben hos alla kompisar som hon vill umgås med? Nej. Om hon hon inte vill sitta ensam en lördagskväll? Japp! Antar att klockan blir så pass mycket innan hon slutat så hon beslutade sig att slå två flugor emot varann och få sällskap plus mat, då åker man till mamsen. Hon ska upp i ottan och jobba igen så det kan ju inte bli party.

Det blir trevligt har jag bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback