I´m a buzzador!

Det var meningen att jag skulle "buzza" för Annelie, Sandra och Ewa men det droppade av två personer (dom två sista) så jag fick cykla hem till Annelie och låta henne få vara försökskanin på mina produkter.

Att buzza seriöst med Annelie är näst intill omöjligt. Det var mycket garv och klen med mycket. Här har hon haft hudkräm i ansiktet men med det kortet jag fick då kunde man nästan tro att hon ville släta ut huden med bara händerna och låta mig sätta en klädnypa i nacken. Därför tog vi om kortet och då blev det så här fint. Tack så mycket Annelie!

Mitt första uppdrag är nu utfört!

Vill du också bli en Buzzador och få hem olika saker för att sen marknadsföra det för dina vänner och bekanta?

Klicka då på nedanstående länk som då bevisar att jag rekryterat er.

Det är inte en självklarhet att ni får medverka i kampanjer första gången men ni får mail och då får ni ansöka och sen får ni mail nån vecka senare om ni har blivit antagna.

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Sunethegirl

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: unkipunki

Jag går väl och kikar på länken så länge. Ha en bra ... onsdag bör det vara i morgon.!

2011-05-17 @ 23:29:07
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Annelie känner jag igen. Hon håller på med hästar tror jag. Jag är en buzzador=)



Jo, det har varit några våldtäkter här till och från i staden och senast i stadsparken för ca 2 veckor sedan.

För 2 årsedan blev en vän till mig våldtagen av fem st som bor här i staden med (de går lösa ännu). Tjallar man är man avlivad dagen efter...



Annars, allt bra?

Kram



2011-05-18 @ 00:25:33
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback