Ja det är inte lätt

Jag har spelat Fia med knuff nu på King.com. Vi var tre svenskar och en tjej från Canada. Vi började prata engelska men sen gick vi över till svenska och kom då in på bin Ladin.

Jag till killen i spelet: -Du vet att bin Ladin är död va? (mest för att retas för att han bara läser Aftonbladets riktiga tidning och han är 23 år).

Killen: - Haha jaaa klart jag vet.

Den svenska tjejen: -Ja fy fan vilken myt att han blev hängd för några år sen.

Jag och killen: -Hängd? Det var väl han utan skägg som blev det? Sa jag.

Den svenska tjejen: -Ja precis och nu blev han skjuten!

Jag: -Men det var ju inte samma gubbe! Han hette Saddam Hussein.

Den svenska tjejen: -Men hur fan kunde han fejka sin hängning då?!

Jag och den svenska killen: ??

När jag hade tänkt klart om hur blåst hon verkade så kom det:

-Jahaaaaaa det var inte samma gubbe?? Tyckte väl att han inte var sig lik och funderat på hur fan man kan fejka en hängning.

Jag gjorde en vänförfrågan på henne, får se om hon vet hur man tackar ja, man ska inte begära för mycket.

Förövrigt så vann jag matchen och innan jag gick ut så såg jag henne skriva:

-Men va fan...skojar du eller?!

I Fia med Knuff kan man INTE fejka ska tilläggas.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag spelar också på King, fast inte fia, fick ingen kläm på det. Mest blir det Quiz queen och Candy crush.

2011-05-05 @ 21:39:46
Postat av: Sune...the girl

Sv till Åsa: Men Fia med knuff är ju skitkul :) det är ju som vanlig fia :) Jag spelar Candy crush men tycker att det går så segt när man inte kan flytta flera samtidigt som på Bejeweled blitz på FB.

2011-05-05 @ 21:43:27
Postat av: Åsa

Jag har spelat Bejeweled på King, men Facebook har jag inte.....tänkte bli den sista i världen som INTE har Facebook. Det är ett av mina delmål i livet! :)

2011-05-05 @ 21:53:18
Postat av: Denise

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 01:21:23
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Sune...the girl

Svar till Denise: Kul kul :) ja min blogg kan man nog hitta lite överallt. Välkommen åter!

2011-05-07 @ 01:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback