Joråsåatteeee

Vet ni vad jag är?! Förutom en god mor, god vän, bra i sängen, en god medmänniska och väldigt snäll? JO jag är ledig imorgon! Är inte det nåt att fira? Precis, det firar vi med att..inte göra så mycket just nu faktiskt.

Kom nyss upp från tvättstugan efter att ha suttit där nere en timme, jag är en god mamma som även tvättar dotterns påslakan eftersom hennes torktumlare gör dom till små bollar och inte blir ett skit torra.

Vad jag ska göra för att jag är ledig? Måste man ha en anledning? Näe precis, jag ska sova ut, jag ska njuta av ledigheten, tänka på mina jobbarkompisar...några sekunder i timmen, fnissa hysteriskt och sen gratta dom i tanken när klockan slår 14.30 då dom får gå hem. Då har jag legat i sängen och pillat mig i naveln i flera timmar. Eller ja, jag och Ewa ska till stan en sväng för att kolla på farsdagspresent, för det är ju sånt på söndag ni vet.

Förövrigt har den här veckan gått rätt fort...som alla andra veckor, snart är det jul och då sitter man där i sin röda kråsblus, röda nätstrumpor a la julskinka och bara dör efter att ha tryckt i sig alldeles för mycket julmat...IGEN!

Men först, njuta av att jag är ledig till måndag morgon kl 8 alltså. Tack, gratta mig nu om ni vill. Ja det var bara det jag ville ha sagt för nu.





Kommentarer
Postat av: annika

Grattis!

2011-11-10 @ 20:13:23
Postat av: jeanette sandelin

varför sitta en timme nere i tvättstugan?

snor folk påslakan?

röda nätstrumpor... har jag aldrig ens hört talas om.

men röd krusblus på julafton vore ju något att klä den häringa grisen i (miself). gärna blank och höghalsad. så very me-ish. NOT.

hoppas din fredag blir god :)

här är alla dagar fredagar om man ska tänka ur ledighetsperspektiv. jättekul - mja...

2011-11-11 @ 06:22:07
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback