1:a förslaget= Möbler

Jaha så har jag fått ett förslag på inlägg. Hon tycker att jag skriver så roligt att jag kan skriva vad som helst tydligen och det blir humor...DET var humor.

Hon föreslog att jag skulle skriva om möbler. Jösses, själv är jag den nya mjuka och formbara soffan "Soffpotatis". Färgen finns enbart i vitt men är tvättbar.

Jag kan också skriva om att hade jag haft mer pengar att röra mig med så hade jag haft ett helt annat möblemang här hemma. Jag hade velat ha en divansoffa som jag skulle fläka ut mig i, inte i tyg då för då har katterna fått en enorm klösbräda och soffan hade fått en helt annan funktion.

Jag hade även velat ha en bar där jag skulle sitta och...fundera på hur jag ska ta mig ner från stolen. Hög stol= Sune kort och höjdrädd. Skulle bli en utmaning som heter duga. Bokhyllor är lite ute så en sån vill jag inte ha igen men hade nu inte min bokhylla gått sönder för 3 år sen då jag skulle flytta så hade jag säkert haft den kvar, som då hade resulterat i att jag hade haft två katter i den, bakom den eller agerande porslinskatt.

Hade jag fått bestämma så hade jag även haft en snygg tevebänk, nu har jag en bänk som nästan lyfter från golvet eftersom jag har en tjockteve. Den tjockteven har jag fått helt gratis så jag ska väl inte klaga, man kan se alla såpor på den och det är ju...bra. Där står Johanna i "Bonnläpp söker blygdläpp" och ser så söt ut och sen väljer hon att ha kvar någon på gården som jag absolut inte trodde att hon skulle ha kvar. Anette 47 år och 3 meter lång eller nåt. Det var otippat. Eller också ser hon bara ut att vara 3 meter lång på min tjockteve, kanske hon bara är 1.50, vad vet jag.

Ja det var väl allt. Fler förslag tack!


Kommentarer
Postat av: jacksmith

Thank you so much for sharing.............



I have getting nice and miracle information about mobler.

2011-11-15 @ 05:27:59
URL: http://alanza.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback