Lite i taget

Flera läser min blogg, det är kul, det är jättekul. En del läser min blogg från den dagen dom hittade den. Sen finns det dom som kommer in, börjar läsa från början, hoppar till dagens inlägg sedan går dom ur, kommer tillbaka några timmar senare och fortsätter läsa där dom slutade, hoppar till något annat år, en annan månad, sen till startsidan igen. Borta och äter middag kanske, kommer tillbaka till mig, läser ytterligare några inlägg från en annan månad och sen till startsidan igen. Jag tycker sånt är mysigt! Man känner sig lite intressant ska ni veta.

När människor inte tittar in som dom brukar titta in så blir jag lite orolig. Då undrar jag om personen i fråga har tröttnat, hittat en annan blogg som är roligare eller också rest på en weekendresa till Anderna eller nåt, ja sånt funderar jag på. Men sen några dagar senare är dom tillbaka och jag kan vara lugn.

Jag bryr mig om er mina älskade läsare, bara så ni vet. Jag blir glad när ni kommer tillbaka. Men sen undrar jag, har ni missat att det går att kommentera på varje inlägg? Va va va??! Det är inte så svårt faktiskt! Kan inte alla nu bara skriva om ni är kille eller tjej, hur många år ni är? Vad ni har på er och varför ni gång på gång kommer tillbaka? Det hade varit rackarns roligt för mig att veta. Ni vet ju för bövelen ALLT om mig. Vad jag har på mig idag? Ja måste ni veta så har jag.

1. Ett par svarta strumpor med nåt vitt på.
2. Blå boxerkallingar
3. En grå t-shirt
4. Ingen bh (har jag aldrig när jag är ensam hemma!)
5. Blå adidasbyxor
6. En turkos/rosa/svart/vit huvtröja

Ja det var allt för mig för denna gång!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag är ju 35 då och tjej med och jag kommer tillbaka för att du ändå ligger på min bloglovin-lista och skräpar...

Nää skojar bara, jag kommer tillbaka för att det är så kul att läsa här inne. Kul att följa hur det går för dig nu också med arbetsträning, kärlek och grejer ;-)

2011-10-15 @ 17:32:18
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: bella

hej svejs!! springer förbi här rätt ofta,men är dålig på att lämna spår efter mig:):) Herregud säger jag bara!!! vilken kul blogg du har!!det är mycket,mycket positivt att läsa här hos dig,skrattar nästan jämt.. fortsätt så! ha det gött!!

2011-10-15 @ 18:01:23
Postat av: Ida

Haha! Men det känns "tjatigt" att kommentera varje inlägg. Känns som man är en stalker eller nåt :P



Ida heter jag. Följt dig ett tag. :) Bor i Dalarna. 23 år. Har på mig kläder. Varje dag. Nästan. Sambo. Har asperger.



Så. Må så gott ;)

2011-10-15 @ 22:42:56
Postat av: Sune...the girl

Svar till Bella: Kul! Du har nog aldrig kommenterat, alltid roligt och veta lite mer om sina läsare :) Tack tack.



IDA: Men hallå eller, klart man som bloggare vill ha kommentarer, så kommentera på du. Kul att du berättar lite om dig själv :)

2011-10-15 @ 22:53:55
Postat av: Fröken Frodig

Jag är en 35-årig tjej och läser lite sporadiskt ibland, men oftast varje dag för du skriver så himla roligt! Såklart gillar jag dina söta katter också, speciellt när dom har skrivit på bloggen ;) Sen är jag ju allmänt nyfiken och det gör ju att jag undrar hur det går för dej med jobb och sånt, trots att jag inte känner dej.



Efter uppmaningen: Har nästan alltid BH på mej, så även idag, en gul topp med kort ärm (som jag ångrar lite för jag fryser - måste ta på mej en tröja... och kanske tjockare sockar), och grå mjukisbyxor.

2011-10-16 @ 18:07:09
Postat av: Inna

Tjej 46 boende i Vänersborg och jag kommer tillbaka för att du skriver så roligt och klokt. Jag föll som en fura för din humor. Vi behöver humor för att stå ut med all skit i tillvaron.



Just nu har jag just kommit ur duschen, så jag är enbart iklädd handduk =)

Annars har jag oftast klänning. Alltid trosor och bh. Sällan strumpor.

2011-10-16 @ 19:48:29
URL: http://innas.se/blogg
Postat av: Katja

*Katja.

*Tjej.

*48.

*Har precis kommit in efter en hundpromenad och känner mig varm, trots den ruggiga inomhustemperaturen, så just nu är det endast grå joggingbyxor och grön t-shirt som pryder min lekamen.

*Läser din blogg sgs dagligen. Varför? Kan helt enkelt inte låta bli. :)

2011-10-17 @ 09:47:20
Postat av: Hilde

Heter: Hilde

Är: Mogen kvinna, 50 år

Bor: Finland

Hejsan! Besöker din blogg ibland när jag minns, du har så bra humör! Ha det så bra!

Jobbar och därför har på mig Jeans, t-shirt o kofta. Usch så tråkigt!

2011-10-19 @ 14:25:53
Postat av: Doris

Tja, mig vet du ju nästan allt om men jag är ju alltså 51, har på mig svarta leggings, vit bh och svart tröja ;-).

Alltid lika roligt att läsa dina bloggar men jag kommenterar inte dem alla ;-).

Kram

2011-10-20 @ 23:08:59
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback