Fredag så här långt i norrland

Ja då har man varit borta i ca 5.5 timme. Becka hämtade oss för att ta oss ut till Birsta city. Ett av norrlands absolut största köpcentrum. Ikea mina damer och herrar, woho! 4e gången i mitt liv som jag varit på ett IKEA-varuhus.

 

Hade jag haft mer pengar och inte åkt tåg hem så hade jag köpt massor...

 

..men äntligen fick jag tag på billiga lampor. 4 stycken blev det och dom ska jag ha under mina hyllor i sovrummet, kommer bli ett fint sken.

 

 

Sen sa Becka att vi skulle hem till henne en sväng, lämna det hon hade köpt på Ikea och sen ta en tur runt Alnön. Det ångrar jag inte alls.

 

 

Vi åkte över en ganska lång bro, utsikten från den såg ut så här..

 

På Alnön stannade vi lite. Både Jenny och Becka har bott på den här ön så dom var mina kommentatorer i bilen

 

Samma ställe men åt ett annat håll

 

Mysigt eller hur?

 

Här ser ni bron där vi åkte över..här är vi på väg hem från den långa vägen runt ön

 

Jenny när vi satt och väntade på Becka, hon frös lite..

 

Men det gjorde inte jag. Sen blev det jättevarmt så det var la en jävla tur att vi inte tog på oss nåt mer.

 

En underbar dag med trevligt sällskap återigen och nu står Jenny och lagar fläsk med löksås. Jag FICK faktiskt inte hjälpa till så det så.

 

 


Kommentarer
Postat av: annika

Ser ut som du har det väldigt bra...Vilken tur att det står SWE på din tröja, så de vet att du är svensk:)

Tänkte att de inte förstod din dialekt.



Kramar

Majan

2011-09-02 @ 17:13:07
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

HAHAHAA "Sen blev det jättevarmt så det var la en jävla tur att vi inte tog på oss nåt mer." haha.. bara jag som tog det som något snuskigt? va? hallå?

2011-09-03 @ 16:15:54
URL: http://magistermutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback