Hur är man skapt då?

Ja som sagt, jag var sugen på pizza, blev lite piggare så jag åkte till ICA för att panta lite flaskor så jag kunde köpa min jävla pizza. Blev det någon sån? Nääääe jag hittade annat istället att äta. Det blir mackor med leverpastej och Cappuccino senare och sen köpte jag en ny chokladkaka, jag har åtminstone aldrig sett den förut.

Dadlar och pistage! Den var faktiskt rätt god men väldigt söt, jättegullig faktiskt.

 

Vad jag köpte mer?

 

 

Denna får bli lunch imorgon. Den måste ju vara god med det namnet liksom. Jag smakade..men det gjorde inte grytan, smakade verkligen ingenting!

 

Näe okej den var inte till mig. Jag skulle testa om mina katter äter sånt. Iza nosade, fnös, skakade på tassen och gick i vanlig ordning men Nogger åt!

 

 

Åtminstone lite av det, grönsakerna lämnade hon kvar. Hon är katt, ingen jävla kanin skrek hon till mig.

Imorgon får jag äntligen pengar och kl 12 kommer min dotter och hämtar mig på jobbet för att åka och handla med mor sin. Jag har allt en underbar dotter jag.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback