Jag säger då det

Jodå, jobb har det blivit om än inte lika länge som vanligt. Jag städade en trappuppgång, putsade entrédörrar plus sopade utanför för att löven inte ska flyga in så fort någon öppnar dörren, då ser det med ens väldigt ostädat ut igen.

Nu vet jag inte riktigt vad detta är för en lägenhet men har man inte ström hemma så kan man ta det på annat håll...tydligen.



När jag kom till kontoret borstade jag av alla svep som vi använt, chefen var på annan ort idag så när jag hade gjort det jag skulle cyklade jag till mina föräldrar för min pappas fru har köpt ett mobilt bredband. Hon hade ett annat innan och nu kunde hon inte avinstallera det, då rycker Sune in vet ni. Jag avinstallerade, installerade det nya, skulle sen gå ut på nätet för att kolla om det funkade. Det tog en si sådär..skitlång tid så jag klickade på Ccleaner som är ett skitbra program för att rensa i datorn. Det gjorde jag för ett halvår sen också, detta ska göras oftare än så men nej då nej då, inte i den här datorn inte, nej då, det tog den 25 min (!) att rensa ut skiten, SÅ lång tid tar det aldrig för mig då jag gör det flera gånger i veckan. Ja herregud, misshandel av dator med andra ord. Hur många gånger jag har förklarat det för henne vet jag inte.

Nåja, nu är jag hemma, solen skiner ute och jag ska snart äta nåt, jag har inte ätit sen...sist.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback