Åh så gott!

Jag låg i  min säng imorse och fantiserade om hotellfrukost, här var det ju fan ingen frukost framma! Jag och Ewa gick istället på stan istället, hungrig var jag och då..DÅ liksom! Vi gick in i en presentbutik och vad fick jag då inte se?



Två mackor med tomat, sallad och skinka emellan! Jag tittade på Ewa, tog en av dom där, slet upp plasten, dregglade, grät och skulle ta en tugga, men då var helvetet inte äkta! Det var fejk. Jag tog dom där två, skevade iväg till butiksägaren, skällde ut henne efter noter, medan tårarna trillade på mina kinder slog jag dom i hennes huvud, jag njöt åh vad jag njöt! Hon försökte värja sig men jag bara hånskrattade, fortsatte att slå, bände upp käften på henne, tryckte ner den ena mackan och hälsade att jag skulle komma tillbaka!

 

Eller också blev jag bara besviken, tog kort på dom och sen gick vi vidare...lika hungrig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback