Bjuden på barnkalas!

Åh jag har blivit bjuden på barnkalas!

Fick detta på mail precis.

 

Wohoo liksom! Jag blev superglad! Men jag vet inte om mina föräldrar vill stanna faktiskt, kan ju fråga men detta är ju på en söndag och då är dom säkert i stugan så jag får helt enkelt gå dit själv. Men vänta nu lite.. Jag känner ingen Alexander som är 7 år, jag känner en som är strax över 20, är det samma tro? Men kulor? Har han inte egna?? När jag såg avsändaren så kom jag på att jag inte kände igen det namnet heller. Vad besviken jag blev, jag känner varken Alexander eller hans pappa Peter! Jag som hade sett fram emot att få med mig en godispåse hem, sitta och äta tårta i form av en bil, hello kitty eller Spindelmannen.

 

Nu undrar jag bara hur Alexanders pappa fått tag på min mailadress. Ska jag maila tillbaka och fråga om jag får komma ändå? Trots att jag är 42 och mina föräldrar inte kan stanna? Jag har inget för mig på söndag kl 14!

 

 



 

 

 



Kommentarer
Postat av: Sussie

Kul att du ska på kalas, fråga om jag får följa med också.

2012-04-16 @ 21:24:21
Postat av: Anna

måste bara säga att jag älskar din blogg! :)

2012-04-16 @ 22:19:33
Postat av: Sune...the girl

Svar till Sussie: Eller också ska jag ju inte det då.

2012-04-16 @ 22:21:33
Postat av: Sune...the girl

Svar till Anna: Då måste jag säga: FAN vad kul :) tack tack och välkommen åter.

2012-04-16 @ 22:22:11
Postat av: martina

godmorgon! allt bra? :)

2012-04-17 @ 06:05:54
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Doris

Trist att du inte kunde gå på detta kalas :-).

Sköt om dig, kram.

2012-04-24 @ 18:13:15
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: unkipunki

Men så trist att inbjudan inte var till dig. Och snopet för den som inte fick den men troligen förväntade sig det.

2012-05-06 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback