Fnissar sketfjolligt!

Jag läser statusar på Facebook och tweets på Twitter att folk har fått snö. Dom bor i Stockholm, Sörmland och Uppland, det har snöat i natt, det är svinkallt. *Fladdrar lite med min hawaiiskjorta*. Det gör det inte här ska tilläggas, jag bor ju inte däruppe, näe för jag bor ju..här nere. Så jävla gött. Jag kan sitta i shorts och hawaiiskjorta på balkongen, jag kan skriva tweets och statusar om hur skönt det är ute och det är då jag förlorar alla vänner däruppifrån *fladdrar lite mer*.

Så går det när man bosätter sig uppåt, så kan vi säga! Nu får jag säkert äta upp det här imorgon då det är -30, drivis och halkar omkring pingviner på gatorna men idag..ja idag ska jag njuta. En öl på balkongen, sätta upp fötterna på räcket och vråla att det minsann är vår!

Just nu har jag mysbyxor och huvtröja på mig, håret är åt alla håll men jag mår bra, tackar som frågar! Alla miffon är ute ur mitt liv och det är foten i backen direkt, inget velande fram och tillbaka som gäller nu. Så skönt!

Lördag och jag vaknade 7.52 men jag kan sova nåt på dagen om det är så, så skönt!

Ja det var väl allt för nu. Ha en förbannat underbar lördag alla godingar!



Kommentarer
Postat av: Hampus

http://lifeofhampus.se/ - HUR DU TJÄNAR EXTRA PENGAR PÅ DIN BLOGG..!! TITTA NU!

2012-04-14 @ 12:58:23
URL: http://lifeofhampus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback