Fredag för helvete!

Idag var det sista dagen på mitt "sommarjobb", lite trist men så är det. Jag kanske får hoppa in någongång när den ordinarie är sjuk, ledig eller på nåt annat sätt. Om 2 veckor kommer jag förövrigt börja städa på annat ställe också. Dock ska jag vara vara kvar på Samhall men det är genom dom jag fått detta uppdrag.
 
I alla fall så städade vi och städade och städade igen.
 
Bakom en skithusstol såg jag detta.
 
En parfymflaska! Vem fan ställer en sån där. Antagligen någon som vet hur illa personen skiter så den vill spruta efter eller också är det någon annan som gör det.
 
Det var lite vemodigt att sluta på det där stället för det är nu först som jag kan förknippa ett kontor med en person och då är det dags att gå liksom.
 
I alla fall så gick jag hem och sov i 2 timmar. Det var skönt för det blev inte så mycket sömn inatt då jag fick ett samtal 22.40 av dottern och hon var ute och gick och hittade knappt vart hon skulle hem. Då gjorde hon mamma orolig så hon inte kunde somna.
 
Nu är jag hos Ewa och har druckit 2 öl, hon ska ut men inte jag. Jag ska hem och lägga mig sen. Imorgon kanske jag ska ut en sväng eller två. Det var ju längesen...eller hur det nu var.
 
Hoppas att ni har haft en sketunderbar fredag precis som jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback