Vi får väl se hur det går!

Många är skeptiska till att Björn Ranelid är med i kvällens "Melodifestival". Jag har hört den lite men i den snutt jag såg så sjung han inte utan bara sa några texter lite här och där, jag trodde att man var tvungen att sjunga för att vara med, kanske han gör det senare i klippet det som inte var med. Ska bli intressant att se, jag säger varken bu eller bä förrän jag hört hela låten.

Däremot tycker jag att han ser sliskig ut. Kan inte sätta fingret på vad det är men det finns nåt där som jag inte gillar.

Andra som jag hoppas går vidare ikväll är Molly Sandén. Henne gillar jag, har dock inte hört låten, den kan ju låta som en potta med bajs vad vet jag. Det återstår men jag kommer i alla fall att sitta bänkad framför teven med en kopp thé, någon smörgås kanske eller bara ett sketet glas vatten vad vet jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback