Vilken jävla morgon!

Jag gick som vanligt upp när klockan ringde 5.45. Duschade, klädde på mig och allt det där. 6.50 när jag stod och tog på mig mina nytvättade arbetskläder kände jag det välbekanta svidandet i magen, strax efter var det dags att rusa in på toa. Där blev jag sittande en stund. Svidandet fortsatte, både i magen och i fisringen.

Jag skulle ringa chefen och sjukanmäla mig som jag alltid gör, wtf! Inga pengar på kortet. Startade datorn och skrev in min banks urladress för att ladda på kortet, inget hände. Sen såg jag att nätet inte funkade, startade fort om modemet, inget hände då heller så jag kunde inte ringa chefen, det fick bli ett sms, lite opersonligt så men vad göra liksom?! Tur jag smsar gratis i alla fall.

För någon timma sen hade nätet hoppat igång igen, det var så dags det! Men men, det är ingen hit att vara hemma, det är trist men hoppas vara tillbaka på jobbet imorgon och efter det åka och handla med Ewa, jag får nämligen låna dotterns bil då hon åker till Danmark imorgon med pojkvännen. På kvällen blir det till att ge sig iväg till grannstaden för att gå på min systersons kalas, han fyllde nämligen 20 igår. Han fick en fotbollsresa av oss alla till England då han varit ett stort fan av Liverpool sedan han var liten. Han har varit på stadion och även i omklädningsrummet men aldrig sett en match. Jag fick ett sms av honom igår kväll och han tackade så mycket och att det var en GRYM present. Det värmer.

Ja nu är det dags att vila och hoppas magen snart är som vanligt.



Kommentarer
Postat av: Anette2

Åkte på magsjuka igår. Då tänkte jag på dig och

hur du har det med eländet med magont. Så inte ska

jag gnälla !

2012-01-29 @ 09:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback