Ring ring ring - men svara då!

Igår satt jag och tittade på Let´s dance och har under alla dessa veckor hejat på Anton Hysén, jag har inte tittat varje fredag men några och jaaaa Anton vann! Så otroligt bra jobbat av någon som inte hade någon hum om vad dans var, eller ja, dans vet han väl vad det är men alla dessa olika danser och som inte brukar finnas på vanliga nattklubbar visste han nog inte men gud så bra han varit varje gång. Bögarna dregglade, tjejerna också plus att dom förbannade honom för att vara just bög. Hur jag vet det? Ja men för fan jag har ju både Facebook och Twitter!

När det var slut så ringde mobilen..från ett nummer jag inte alls kände igen. Jag gick in på hitta.se och fick se ett namn jag inte heller kände igen. Det ringde igen men jag svarade inte, tänkte att det var någon som ringde fel men jävlar människan gav ju inte upp! Trodde ett tag att det var någon telefonförsäljare för det stod nåt med städ på hitta.se.

Sen ringde mobilen igen men denna gång var det från Sabina och jag svarade och hon undrade varför jag inte hade svarat innan. Ja men jättelätt att veta att hon ringde från sin jobbmobil som någon annan haft innan och som nu stod registrerad på detta nummer fortfarande. Men ja, det är alltså Sabinas jobbnummer som hon får använda för privat bruk. Grattis till det liksom! Grattis också till det nya jobbet Sabina! Dom är nöjda med henne, hon är outstanding och jätteduktig på att få andra att jobba, själv sitter hon på sin fina röv på en stol och säger vad andra ska göra. Eller näe, hon är nog effektiv hon också. Hon är fan född som ledare den tösen!

Vi pratade om allt mellan himmel och jord sen skulle hon ta den lilla katten i det förstora skinnet, lägga i sängen och säga till att dom minsann skulle sova. Pli på husdjuren också alltså. Skulle jag säga så till mina så skulle dom asgarva åt mig och ba: "Ja men eller huuuuur!" Sen skulle dom ha egen maraton upp i sängen, ner på golvet och samma visa igen en si sådär 511 gånger.


Dottern ringde förut och hon har nu 13 mil kvar tills hon kommer till mig. Mamma ska bjuda på middag och kärlek. Hon trivs som fan däruppe, ja nu har dom ju bott där i hela 2 dygn och aldrig sovit så gott..tydligen. Nu fick hon gå upp i ottan för att åka hit för jag ska låna bilen imorgon. Så äre!

Bloggar mer senare.



Kommentarer
Postat av: Anette2

På tal om ring, ring...

Idag fick jag ett tel-samtal från någon med

mycket knagglig engelska. Man hörde att det

var massor med folk runtomkring som satt och

ringde.Killen uppgav sig ringa från Windows.

För att göra en lång historia kort: Det rings

en massa bluffsamtal där man sedan måste byta

sin PIN-kod osv om man följt deras instruktioner.



Många skulle säkert uppskatta om du tog upp

detta här då många läser. (ifall jag missat det).

Om man går in på Windows hemsida så kan man läsa

om det hela. Ber om ursäkt om jag tar upp något

som du redan har skrivit om.

2012-06-12 @ 13:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback