Euphoriaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Jaaaaa jag sa redan när Loreen gjorde låten i sin deltävling att den hade en bra chans. Under en veckas tid har jag lyssnat på låtarna ungefär 16 timmar per dygn och Loreen ägde big time! Och hon vann, jävlar i havet hon vann!

Sen har hon en jävla bra chans att vinna hela skiten, en sån låt har vi inte haft sen...ja sen sist faktiskt. Helt underbart!

Jag ställde mig upp och skrek så nu känns det som att jag rökt 10 cigg på 10 minuter, det skaver i halsen, det är nog mina grannar rätt nöjda med tror jag.

Det stod ju länge mellan Danny och henne och det var ju inte direkt avgjort förrän i slutet, det är ju skitunderbart liksom.

Men 40 % av folket röstade på Euphoria så visst fan är hon bäst!


Kommentarer
Postat av: Cissi

WOHO! Klart bästa låten som vann!

2012-03-11 @ 11:39:31
Postat av: Malin

Hon är hur bra som helst! Tror hon kommer att ordna så ESC blir i Sverige nästa år.

2012-03-11 @ 19:26:17
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback