Nämen!

Idag när jag vaknade så var det lite snö på sina ställen och det var mulet men nu skiner solen men det är fortfarande kallt ute, det blåser så hela peruken blåser av, läpparna fladdrar och ja..det är halv storm kan vi säga!



Nämen hoppsan, kolla vad som låg på kylning i kylen (rätt logiskt) då! Dom är inte ensamma liksom, det ligger några till därinne och dom ska jag kyla min strupe, ner i urinröret och ut i toaletten nån timme senare hade jag tänkt. Alkoholen kommer däremot stanna i kroppen..hade jag tänkt det också.

 

Ikväll blir det lite party och det ser jag fram emot. Sen blir det krogen och rocka loss, prata med folk, stå i kö till tjejtoan (eller också går jag in på killarna och vrålar att jag i alla fall inte är intresserad av snoppar). Japp så får det bli!

 

Förövrigt är det inte bara jag som gillar att lufta muttan.

Eller också leker hon kanin kanin.

 

Vad sker i era liv ikväll då? Nåt kul? Nåt trist? Tell me!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback