Malin är inte bara mamma, hon är full ibland också

Malin är en helt underbar tjej, mamma till ett gäng barn, gift med Fredrik och Malin har också en helt underbar blogg. Rolig som få. Det var så vi blev vänner. Jag kommenterade i hennes blogg och sen..ja sen tyckte hon att jag också var rolig. Vi har varann på Facebook och igår var hon och festade med bla Hannah Graaf, en av dom där kända systrarna ni vet, nej jag menar inte Lili & Sussie nu. 
 
Detta skickade hon ut på Facebook.
 
 
Jag gick in och kollade kommentarerna och kommenterade själv såklart. Ni känner ju mig, kan varken hålla käft eller låta bli att skriva.
 
 
Sen tog hon mig på chatten och fortsatte skriva lite trots att hon festade just med Hannah Graaf. Vem vill inte det liksom! 
 
 
Hon läste det där om min blogg nu på morgonen. Vet dock inte om hon skrattade åt just att jag skulle lägga ut det eller om hur hon skrev. Hon mår inte bra idag ska tilläggas, nähä?!
 
Nu så Malin aka Fnulan. Nu har jag skrivit om dig! Snäll som få!
 
Ni som vill få er ett redigt garv varje dag kan ju läsa hennes blogg som finns HÄR (för er som är lite tröga så betyder det att ordet HÄR är länkad till hennes blogg).
 
 

Kommentarer
Postat av: Fnulan

DU är så jävla underbar!!!!
Hahahhahhaha kissar snart i brallorna!!!

2013-03-17 @ 17:00:12
URL: http://www.femme.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback