1 april

Så var det då 1 april igen och det luras hej vilt. Jag blev lite lurad på Facebook inatt. Hade fått ett mail från Pointshop. Jag öppnade och läste igenom. Dom vill värna om miljön så pass att man skulle skicka sina batterier till dom så kommer dom återanvända dom. Man skulle då få 1000 poäng för varje batteri och man kunde byta ut poängen mot hygienartiklar, dvdfilmer och dyl. Jag klickade där det stod: Kom igång.. och upp kommer en gigantisk text med: APRIL APRIL!!.. och text följer med:"Vi här på Pointshop anstränger oss mycket för att skydda miljön, men tyvärr måste vi meddela att du precis blivit offer för ett aprilskämt ;) Du kan därför inte tjäna några poäng på dina begagnade batterier (men glöm inte att lämna dom på en återvinningscentral)".. och bla bla bla. Jag är inte med i Pointshop och inte kommer jag bli det heller efter det här! :(

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

gör du då?

2009-04-01 @ 11:21:20
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anette

Hahahaha! Vilket härligt aprilskämt :)

Puss

2009-04-01 @ 11:47:21
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; nej men oj, lät inte som ngt roligt skämt xD

2009-04-01 @ 12:03:19
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback