Besöket har åkt vidare

Så har då min vän åkt iväg till grannstaden för att fira påsk med släkten men kommer tillbaka senast på söndag förmiddag då hon åker vidare härifrån och hem. Det har vart trevligt med hennes sällskap och igår skulle vi gå och lägga oss tidigt för att hon inte skulle vara så trött idag när hon ska träffa släkten, jovisst, tidigt gick vi och la oss, men somnade inte förrän runt kl 7 imorse haha. Vi körde 20 frågor bla, det var skoj för trots att vi känt varandra i snart 4 år så fanns det massor vi inte visste om varandra. Jag blev väckt 10.34 av att älskade pappsen ringde och önskade oss glad påsk. Jag försökte att inte låta trött och jag skulle aldrig tala om att jag bara hade sovit  3.5 timme där. Men det roligaste var ju att för första gången på mycket länge nästan var vaken i ett dygn. Jag som annars brukar sova på dan och vara skittrött ändå hela dan, men har man bara sällskap så funkar det nog och jag ville inte somna eftersom det var sista natten tillsammans på mycket länge.

Jag ska tvätta kl 17 så jag hoppas att jag inte är helt död innan dess. Kl 22 ska tvätten upp och då lär jag nog däcka rätt snart efter det.




Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Men, men, men..alla ungar går på lördag här? Hm.

2009-04-10 @ 19:50:23
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback