Bli blind på bakgrundsbilder

Jag letar SNYGGA bakgrundsbilder till min blogg. Letar och letar och hittar visserligen bakgrundsbilder men den ena är fulare än den andra och en del blir man ju totalt blind av. Varför envisas folk med att ens lägga ner tid på att lägga ut tips på FULA? Hittade en sida som jag näst intill spydde på bara jag såg miniatyrbilderna. Ursäkta mig nu om nån verkligen valt de här bilderna till sina bloggar men jag tycker de är SKETFULA!  Bakgrundsbilderna jag menar finns här. Jag vill inte ha nån som ser ut som en tapet från 50-talet eller gardiner som nån satt upp i en sommarstuga där det kvittar vad det är för nåt för den blir iallafall aldrig besökt. Nån som har något tips på SNYGGA bakgrundsbilder? Lite diskreta och inte göra att mina besökare blir blinda så fort dom besöker mig.  Tack på förhud

Ps. Det ska vara en HEL bild inte samma bild 511 gånger i rutor. Jag har ju gjort min bakgrund fast så den stannar när man scrollar. Ds.

Kommentarer
Postat av: Chris

Att du inte tillverkar en egen bakgrund. Då får du den ju precis som du vill. :)

2009-04-12 @ 00:14:30
Postat av: Sune...the girl

Svar till Chris: Hade jag kunnat så hade jag gjort det men är inte haj på sånt tyvärr :)

2009-04-12 @ 00:16:54
Postat av: Chris

Skicka mig ett mail med hur du vill att bilden ska se ut. Jag kanske kan få till nåt vettigt.. :)

2009-04-12 @ 12:08:39
Postat av: Sune...the girl

Svar till Chris. Lite svårt när jag inte har någon länk att skicka den till s

2009-04-12 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback