Gör sig inte bra på kort

Det är uppenbarligen inte bara jag som inte gör sig bra på kort. Jag bakade en sockerkaka till min dotters kalas som äger rum om 2 veckor och på kortet ser den ut som om den är jättebränd men det är den inte ett skit. Som sagt, jag behöver en bättre mobil eller en digitalkamera! Men jag och min vän från helgen har kommit fram till att jag nog ska önska mig en hel madrass till min dubbelsäng istället när jag fyller 40 i höst. Det är inte så skönt att hamna i "skrevet" om man råkar somna i mitten, det har vi båda fått erfara så en hel madrass vore underbart. Lägg det på minnet nu alla som kommer på min fest!

"Skrevet" heter det numera då en vän till mig råkade säga att det är inte skönt att "sova i skrevet" när hon menade skarven, efter det så får det heta så.



Orättvist behandlad i bild


Kommentarer
Postat av: Anette

Aha, när är festen så jag vet när vi ska komma ;)

2009-04-13 @ 14:19:43
Postat av: Sune...the girl

Anette, jag hör av mig ;) puss

2009-04-13 @ 14:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback