Cykeltur och strumpbyxor

När jag kom ut ifrån Pomona så tänkte jag ta en cykeltur ner till hamnen och kanske hitta nåt kul att fota. Letade efter nån stackars blomma men jag hittade istället två på strumpbyxor bakom vår musikteater. Fråga mig inte hur det kom sig att dom låg där men nån var väl varm eller nåt. Jag fotade även under teatern för att visa att det var där man låg och tryckte i flera timmar när det var uppträdande i parken i min ungdom. Man gick in före innan dom tog betalt och sen låg man där och drack sitt pissiga vin tills nån gick upp och kollade att det var grönt att gå upp. Det kunde vara fullt därinne med ungdomar, ja inte bara ungdomar, spindlar fanns det gott om men det var bättre än att bli ertappad och bli utslängd haha. Det var tider det.

Andra kortet tog jag för att visa att det är stadens dyraste lägenheter och inte är dom vackra heller.




Klicka på bilderna om du vill se dom större




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback