Fika och vaktmästare

Jag var på stan med Josefine och hennes mamma Carro som förövrigt inte ville vara med på bild (tråkmåns) så Josefine fick vara själv och hon är van att tant Sune tar kort på henne. Hon var 10 månader igår och kan redan gå! Och jag har tingat att vara barnvakt nästa gång hennes föräldrar vill ladda batterierna, hoppas att det blir snart! Vi fikade och pratade lite småskit, mycket trevligt sen tog jag sällskap hem med en av min dotters kompisar, när hon fick höra att jag inte fick bära mer än 5 kg för min rygg så tog hon påsen med två kattmatsburkar i åt mig, sött gjort tycker jag men tror nog inte dom där burkarna vägde mer än 1 kg ihop faktiskt.

När jag kom hem så märkte jag att vaktmästaren hade vart här, yeeeeeeees! Kåpan satt tom fast och betongbös nedanför, gör inget för nu funkar ju kontakten och jag kan ställa tillbaka min golvlampa på sin ordinarie plats igen. Thanx dude!


Kommentarer
Postat av: mammatezzan

hehe, nä man blir nog inte så snygg och sexig i en sån men man vet aldrig

2009-04-14 @ 20:58:05
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Sill-Britt

Oj vad mycket hår lillpluttan har! sicken söting!

2009-04-14 @ 21:43:12
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Sill-Britt

Han har nog väldigt blåa ögon men det blir extra framträdande i bild. (Han heter Elias Elvis Levi, men Elvis på nätet.)

Jag gillar att alla tre har lite sneda ögon, så som vi har i min släkt. (Mormor och morfar var från Ryssland, morfar från norra delen, han är från nånstans vid Norra ishavets strand).



När Babianflickan (som heter Jonna) föddes trodde läkarna hon hade downs syndrom, haha! De började direkt kolla om hon hade fyrfingerfåra och checkade muskeltonus, jag låg bara och skrattade. I vår släkt har många mongolveck vid ögonen, något som "vita" personer endast brukar ha om de har downs. s

2009-04-14 @ 21:52:40
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Sill-Britt

Ja vi fegade ur lite med namnet där så det fick bli Elvis i andranamn. Fast han kallas nog Elvis lika mycket som Elias.

Det blev lite "bilskojarvarning" med sambons efternamn och Elvis.. Helt hysteriskt i kombination och CV:n med det namnet hamnar nog i papperskorgen.

gul smiley med Elvis-frisyr

2009-04-14 @ 22:00:59
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback