Flås i örat

Jag har varit kreativ idag minsann. Först ringde jag ihärdigt till IBD för att få ut journaler angående min Ulcerös Kolit och tack och lov att det inte var Gunvor som hade pratat in där utan det tutade upptaget.. i 45 minuter! Jag fick iallafall prata med en kvinna som skulle kolla om jag kunde få ut mina journaler för ingen av dom gamla läkarna fanns kvar sen jag var där sist, (det är 3 år sen). Sen ringde jag en kille angående praktikplats om dom kunde tänka sig att ta in ena kärrring med arbetshinder. Han skulle ringa tillbaka. När jag hade stått 8 minuter på min crosstrainer så ringde han, jesus vad jag flåsade honom i örat. Jag var tvungen att ursäkta mig varför jag flåsade och han skrattade bara. Jag ska gå dit under dagen innan 15 så får vi se om det finns nåt! Håll tummarna nu alla för att jag får komma in där och göra nåt åt mitt trista liv!

Återkommer med mer information när jag har varit där, nu duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback