Glas i falukorv!

Jaha,det blev inte bös och skorv från ålderdomshemmet i falukorv som jag skrev om i ett tidigare inlägg utan glas där också! Vart ska det sluta? Hur ska det sluta? Vad är det för idioter som håller på med sånt här? Vill dom att nån ska dö innan dom sätter stopp? Tror dom att folk kommer sluta köpa köttvaror? Men bra att polisen är inkopplad för det här är verkligen inte en slump! Och nu läste jag att dom även funnit glas i kycklingklubbor nära mig. Glaset i falukorven var ännu närmare mig. Ska man kolla igenom allt man äter nu så det ser ut som om nån stått och trampat ut skiten på tallriken? Hur gör dom på restauranger? För folk vill väl inte ha mat som ser ut som nån ätit det och spytt upp det igen? Usch otäckt som sjutton är det iallafall.



Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Ja fyfan, du kom skrämmande nära med falukorven där!

Vi har falukorv i frysen, man är inte så sugen på det precis nu.

Fan om det här växer, snart vågar man inte äta nånting. De MÅSTE hitta de skyldiga snabbt nu!

2009-04-02 @ 16:11:40
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback