Glömda solglasögon

Igår kom jag äntligen ihåg att ta på mig solglasögonen när jag var ute. Jag skulle cykla till Karlsson för att köpa batterier till laserpennan, tänkte cykla i bara t-shirt men tog på mig en luvtröja. TACK o LOV för det var fan ingen värme ute när jag kom ut och blåste gjorde det också så jag cyklade till stan istället. Några timmar senare var jag hemma igen. Hade handlat lite och satte mig framför datorn nån timme senare och tog ett kort. Vad fick jag se på kortet? Jo att jag fortfarande hade solglasögonen på mig! Ja alltså, på huvudet, jag var så ovan vid att ha dom att jag inte märkte att jag fortfarande hade på mig dom. Jag lovar, hade jag inte tagit kortet så hade jag fortfarande haft på mig dom.



Solen sken igår och det kanske märks?

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Men ååh, det ser ut som du fått lite färg! Jag är iof inte så hysteriskt med solandet (solar aldrig) men lite frisk färg i ansiktet ser så friskt ut!

2009-04-19 @ 15:02:42
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback